You're toooo sweetiiiteee, honey :*

haha skulle ta mig ut istallet och rida idag men min rygg krånglar så jag får stå över det :S
Men jag när jag klädde på mig för att gå ut kände jag lixom verkligen den där "nej, orkar inte" tanken och gick upp!
Jag hade även hört att det sprang runt där uppe så jag skulle gå upp för att kolla vem det var ( trodde ju såklart det var mamma och dom som kommit hem! ) men det det var bebbo! :*

haha han hade åkt in till stan för att köpa lite till sig och Danne på Dollarstore ( hade tänkt köpa nått till mig med ) men det var stängt så han åkte till Aspis och köpte en energidricka! Haha så gullig! Och nu har han åkt och jag sitter i soffan och smasker med den goda drycken ;)

Åter till tv:n nu, hejdå mina hjärtan! ♥

igga mitt face, det är lite förstört efter en sov-stund på soffan...



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback