Utsidan räknas, insidan avgör.

Tjaa, sitter just och chillar lite i min ensamhet, Anton fixar gröt till sig själv i köket, haha tur att man slipper själv ;)
Jag åt frukost för kanske en timme sen när det fanns frukost, men han var för slö för att gå upp så han äter nu! Tjockis ♥
 
Igår hände inte så mycket, satt mest ner eftersom jag sträckte nacken och det gjorde ont! :c j'vla skit, men så går det när man är lite för snabb och titta upp eller vafan det nu var som hände? Skitsamma, ska snart ta en omgång med Anton i nått spel, han förlorar i vilket fall ;)
 
Idag hände väl inte heller så mycket, ska mest ta det lugnt och hoppas nacken bli bättre, var iaf lite bättre idag! Imorrn springer vi igen! :) Blir väl film med älskling idag, det var ju nytt? Haha vi är så tråkiga, tänkte baka idag men ingen idé när man inte få smaka, så snäll är jag inte! ;) Måndag: träffa nån? Ling-ling! ^_^
 
Ha det bäst, puss ♥
 
 
bild från igår!
 
min älskling äter gröt, duktig pluttis ;* ( han vet inte om att den finns så, suprise bebbo! ;) )
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback