Music is my timemachine, so call me Cinderella man.

Idag vakande jag med en katt vid fötterna och en blubbfisk brevid, only! Blubbfisken min är Anton ;)
Alla hade stuckit och vi var ensamma, okej? Jag kommer ihåg att mamma kom in nån gång på morgonen och sa nått man jag sa bara okej och lyssande aldrig så jag har ingen aning om vart dom är :s bra koll Emma!
 
FIxade lite frulle och har kollat lite bloggar! Härligt! c: Ska väl snart ut och röra på mig oxå, har inte gjort det på ett tag nu igen! Hahah jag suger verkligen på det här! D:
 
Får se vad jag hittar på idag, hmm.. låter som en lugn dag idag! Sen när Jonna kommer tillbaka har vi lite planer iaf! :) Nån som gör nått imorrn? Om man vill träffa mig lite? ^_^
 

Ha en fortsatt bra onsdag! :*
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback