Men du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej.

I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you
Sharing everything you do
I wanna grow old with you - Westlife
 
 


idag har varit inne i stan och hängt med min fina vän Jonna och hennes kille Anton W ;) haha för er som är lite efterblivna och inte visste det ;*
 
Vårat hopplösa försök att göra pannkakor ska vi inte ens nämna! haha! ;D
 
Den var länge sen och jag har saknat den lilla fisen! ♥

Hände så mycket mer än att vi satt uppe i hennes rum och chillade pung... sen kom min lilla prins vid 7 och skulle hämta mig ♥ Haha fast vi blev kvar en timme oxå och mötte upp Anton W som hade gått hem och tjockat med familjen ( ätit ) sen drog vi vidare till Aspis och köpte lite saker. Och nu är jag hemma, igen. Ska mysa med älskling och sen får vi se vad vi hittar på? Who knows? ;)
 
Nu har min kära pöjk nått på hjärtat, go on boiii! ;*
 
Jag fick inte vara med för jag är inte snäll... :( </3
 
EMOO! // BEBIS ;*
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback