Hemma hos bebbo! ♥

Aha... nu skulle han tydligen gå och lägga sig så jag tog akten att skriva lite.
Ja, idag har det varit fredag? haha nej men det har varit trevligt! :)

Har bara suttit hemma och chillat idag efter en 4 timmar i Kungsör för att Emil har tagit studenten, grattis grattis! :)
Kom hem och åt jorbgubbar med glass och grädde med mormor och morfar! Mumsigt men fyfan vad äckligt mycket man kan stoppa i sig, right? ;)

Fick en blomma av mamma, en halsband och armband av mormor och morfar och av älskling fick jag en ros :') älskade bebbo, love u! ♥

hmm... skulle tydligen få nått av Anton's syster oxå ( eller det kanske var av hans pappa oxå? :s ), hihi för gulliga iaf! Fint väder oxå! Härligt, hoppas ni har haft det bra och att det blev lyckat!

Skulle gett er fler bilder idag men eftersom jag sitter vid hans dator kan jag tyvärr inte ger er dom! :s
men det går ingen nöd! Slut för idag antar jag?

okej, ses! ♥

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback