För jag är namnet som du har på armen, det kommer alltid vara vi ♥

Idag är det mångkamp och jag känner att jag inte har lust! Har ett ärende nu på morgonen nu oxå, och sen ska jag springa som en jude tillbaka på 30 min.... lol, nej. SOILHFBSB DÖÖ! Orkar inte D:

jävla skit. Och idag ska bebbo till Liseberg med sin klass, kul för han.... haha nej men jag hoppas han får det bra och att det blir awesome väder ( men det är lite för min egen skull oxå jag vill det ^_^ )

Antar att jag hade fan inget och berätta om helgen mer än det som jag berättat typ, ved.... och lite mer ved... och ved!
Blir sunkigt väder och sunkiga kläder, om jag ska vara lite poetisk! ;)

Nej nu ska jag fortsätta lyssna till Veronica Maggio, höra mina andetag och låta denna värld sväva in i ett stort svarthål medans jag hoppar runt bland gröna ängar och med hjäratat sittandes i halsgropen av lycka, typ mig för idag.

Hejdå!






Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback