Everytime I try to fly I fall without my wings. I feel so small I guess I need you baby! ♥

Hej sitter just nu i köket och chiilar pung med lite musik! Anncelo, asså jag vet att dom är svin, dumma i huvudet och blablablaBLAAA! Men jag tycker personligen dom är lika mycket värda varandra efter allt skit dom gått igenom! Och jag tycker dom är söta och verkligen står för det. / Tack i förväg!

Idag får jag smaska pizza med la famille :D bara för att vi var så duktiga med veden i helgen ^_^ that's just soooo azum! :>

Mångkampen var förjävlig och vi blev fan inga. Och dom jag gick med ah.....
Blir väl färga håret på min kära syster idag och göra hennes hår fint och så kanske mamma ska prova sminka inför avslutningen! :) blir brabra ;)
Btw, mitt hår är oxå lite mer blekt och tonat's med en ljus färg men... lite gult kan jag inte göra nått... Tack Bella för hjälpen! :)

Nej, nu ska jag äta tjockis pizza, chiao! ♥

mongobild....





Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback