Du e'la go. Hey, så jävla go'

Det var länge sen jag hade så här lång natt och jag haar faktiskt inte varit hela dödstrött, men jag orkade inte vänta mer och råkade tydligen somna i 2,5 timmar? Haha mitt dygnande tar jag nån annan gång ;) Vill springa idag men.... vet inte hur det skulle gå, får se iaf 3 km kommer jag ta :>
 
DET ÄR SÅ SJUKT JÄVLA VARMT I DETTA JÄVLA RUM OCH JAG AVLIDER, OCH HENNES FLÄKT HAR HON STÄLLT BAKOM SIN HYLLA  ELLER VAD DET ÄR SÅ DET KOMMER INGEN LUFT PÅ MIG D: smart....
 
hihi ^^ //Jonna
.....på dig med... // Emma
 
En natt med massa muffins och energidricka, japp jag överlevde på det, och hur jag kunde hålla mig vaken på bara det ät fortf. ett mysterium?O.o Ska snart puttra vidare hemmåt och vid 2 nånstans där kommer Anton hem efter en lång resa runt hjälmaren( varför i hela världen kommer man ens på det?!) haha iaf, så då ska jag krama om min lilla bebbo ;*
 
Nu ska jag fortsätta min kamp med att överleva denna jävla värme! Ses? ;o DANDANDAHHHH!
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback