Cause even the stars they burn, some even fall to the earth. We've got a lot to learn

Har förälskat mig i anncelo, såå sjukt söta! :) (Annicaomarcelo.blogg.se)- där hittar ni mycket om dom! :)

Har haft mensvärk hela dagen och har inte kunnat röra mig :S fyfan... den ger sig aldrig så har bara legat och dött idag typ, och nu har jag inte ont så jag vet inte om det var en smart sak eller om det kommer tillbaka snart? Who knows? ;)

Ska snart in och raka mig och fixa inför fredag, för imorrn kommer jag inte hinna :S HÄRLIGT ska jag säga! :o
Har ju inte hänt nått idag så därför har jag inget mer och skriva...

Juste idag är det ju våran nationaldag, trevligt.. eller? haha har inte ens brytt mig ;)
iaf... pusshej <3


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback