We all fall short of glory, lost in ourself.

Hej alla mina bajsbarn. Okej nej, det finns gränser.
Har inte bloggat på länge nu men jag anser att det inte finns nått att skriva om, fuck life. Nej men, igår åkte jag och Anton och hans bror and sistaaah' till Örebro och kolla på bio, vart ett ryck och filmen var helt okej, haha har sett bättre men det var inget att gråta över :) Och idag var jag iväg till Rockhammar och var på en "liten släktträff" eller jag vet inte vad det var, åt mat och frös arslet av mig. Hej, kul liv?
 
Har precis kommit hem typ och nu väntar jag på min lilla pöjk, hihi inte många timmar vi kan vara ifrån varandra ;*
Jaja, bilder från min outfit idag och ett hejdå, för nu.
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback