Try to break me.

UTSEENDE
Hur lång är du? typ 1.63? :S
Ögonfärg?  Blå/grå
Hårfärg? Blond med svart underhår
Stil? Herregud, ehm.... lite eget antar jag?
Är du nöjd med ditt utseende? HAHAHAHAHAHA nej.
Är du mogen? ja
 
TYCKER DU OM ATT…
Kramas? Självklart ^_^
Kyssas? jaaaa ;)
Prata? Jadå! :)
Sova? Njaa.
Gå upp tidigt? Skjut mig?
Lyssna på musik? LIIIIFE!
Vara ensam? Ibland med det är inte ofta!
Att vara kär? Finns väl typ inget bättre, så länge det går som man vill iaf ;O
Vara i skolan? Ta mitt liv?
Kolla på film? LOOOVE IT <3
 
HYGIEN
Hur ofta duschar du? Varje dag.
Använder du deo? Ja
Brukar du borsta tänderna varje dag? oh yes.
Använder du parfym? Haha går aldrig utan det typ! :p
 
KÄRLEK
Är du kär?  JAAAAA! <3
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? Nej.
Är du rädd för kärleken? nope
 
BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? åååååååhh så gott! O.o
Snusat? nej
Däckat? nej
Tycker du att det är coolt att supa? ah fett asså.
Kysst en främling? usch nej.
Gjort ett sugmärke? japp
Har haft oskyddat sex? ja.
Pussat en tjej? jaaa :**
Har du haft sex med mer än 20 Personer? nejish
Gråtit inför mer än 10 personer? öh, vet inte :P
Smygit ut? haha ja ;)
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? nej,nej,nej.
Sovit bredvid någon av samma kön? yesbox.
Sovit brevid någon av motsatt kön? haha kan man säga ;)
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Look at me now yoo!
Gråtit dig till sömns? yes.
Gråtit framför någon du älskar? Ja.
Vaknat av att du gråter? Nej det har jag nog inte?
Skrikit ord som hora och slampa till någon? oh yes.
Slagit någon på skoj? ja
Blivit slagen på skoj? haha ja
Varit på sol semester? haha var ett tag sen men ja! :)
Badat i havet? haha typ inte :P
Har haft snöbollskrig? haha jadå!
Inte sovit på en hel natt? haha nääästan ;D
Varit på sjukhuset? ja, men inte mycket.
Sovit i över 12 timmar? haha måånga gånger
Sett en film mer än 10 ggr? haha det har jag!
Varit ute en hel natt? ah
Bråkat med en vän? haha om jag har!
 
FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? Det bästa när det fungerar och man får det man vill ha, annars bryter det ner en typ.
När kramade du någon sist? Någon timme sen
Saknar du någon speciell person? JA!
Har du svårt för att bli kär? haha ja men när jag vl är, mitt liv </3
När kysste/hånglade du med någon sist? Idag ;p
Är du singel? Nej.
När fick du senast en komplimang? Igår eller idag.
 
HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: nej.
Hånglat med nån riktigt ful? hehe ah
Hånglat med fler än 50 pers? nope
Gjort något riktigt dum? japp
Gjort något du verkligen ångrar? jadu
Varit nykter på någon nyårsafton? ah
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? hehe ah :P
Skämts över dina föräldrar? haha nämn det inte ens :S
Sagt jag älskar dig och menat det? MEN JA?
Tagit droger? åååhhh vad fett asså! :O nej.
Vilka kläder sover du i? Trosor, strumpor :p t-shirt händer väl.
Vad hatar du verkligen? Min vikt.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Haha nja.. typ
Är du ensam nu? Nej
Vill du gifta dig? Ah :)
Vill du ha barn: Ja
 
SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: Jag och Anton
Såg dig gråta: ehm, Anton tror jag.
Fick dig att gråta: En film tror jag det var :P
Smsade dig senast: Mamma
Kramade dig: Pappa
 
DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit: nej
Kramat någon: Ja
Pussat någon: Ja
Köpt någonting: Ja
Sjungit: Haha all the time ;)
Saknat någon: Ja!
 
HAR JAG?
Digitalkamera: nej.
Telefon på rummet: Haha hemtelefonen förstör mitt liv på morgonen </3
Egen dator: Ja
Könssjukdom: Gud, nej :s
Bra kompisar: Bääästa <3
Tar du receptbelagda mediciner: Ja

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback