Sammanfattning från idag!

Idag har varit en händelse fylld dag, vet inte om det är positivt eller inte men iaf händelsefylld.
Prat, skratt, sorg, stress och oro. Det slutade bra på vissa sätt, andra inte.
 

 
Åkte hem runt 15.20 och kom till V-ås runt 15.50. Åkte hem och chilla lite, åkte vidare till Ann-Sofie och fixa lite inför trippen imorrn... ska bli kul :) Vill ringa min älskling men han skulle iväg till Örebro med Sebbe och kolla på bio! Hoppas han har det kul, ska träna nu och duscha och sen ska jag försöka få tag på han <3
Min kropp & vikt kan verkligen ta och dö, helt seriöst. Det förstör mig mer och mer för varje dag..... FITTA
 
You're are the only exception.
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat
Postat av: Moa & Frida

Va snyggt hår du har!

Svar: Taaack :D
Emma Gustavsson

2012-08-01 @ 06:45:27
URL: http://moffi.blogg.se

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback