Don't regret anything, cause in the end.... it make you to who you are.

Hann inte skriva nått igår, hade det chill med Jonna och älskling :) Tittat på film, bakat, sovit helt sjukt dåligt, skrattat efterblivet och låtit allmänt ner dankad, myst massa och pratat om mycket.
 
Det har varit en fin kväll med mina finaste ♥
Men igår var även en av mina sysslingar här så det var trevligt och han hade med sig as cool vän, haha så tragiskt när dom inte kan svenska och jag urkass på engelska när jag måste förklara saker man vanligt vis aldrig gör :c buhu, blir läxa tills skolan början ;)
 
Ska ta mig utåt nu och läsa eller nå, kanske springa idag? Skulle vara nice :)
 
Bilder från mig, Chris och Florian :P bjuder på dom!
Och bilden på mig med massa var en hämd från mamma för att jag kasta vatten på henne, bitch ;)
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback