Bilder från Elba och dagarna med Anna! :)

Den som läser allt får en kaka! ^_^
 
Anna och jag har haft as kul med massa godis, skratt, sjuka bilder, och blöta båtturer! Stanna första dagen i stan och tog sjukt fina kort, åt godis och kolla film, spela guitar hero! Sen ärde det vidare till Elba och då fixa vi oss dagen efter och drog iväg med båt ut dit, träffa alla, mata ankungar, spela yatzy, hängde på Rebecka och Sofia till typ 5 meter höga stolar och satt där uppe vid en klippa, käka popcorn och snackade! Åkte hem dagen efter och käka lite tårta innan, för jag, Ann-Sofie, Johanna, Sara hade haft namndag och Sofia fyllt. Yey, men ni behöver bara gratta mig ;)
 
Kom hem i förrgår och då bärde av till Giv oss Fred, haha satt där som ett fån typ och fick nya uppg. kul.
Men efter tag började min kropp må skit efter bara en frukost och lite fika. Så ungefär halv 10, 10. Mötte jag upp Jonna, Martina ohch hängde på stan med folk. Åkte microcar ( skuffen ) med Lovisa, sjöng till massa låtar, tappa  bort oss för man inte såg nått, skrattade och för det första, överlevde! Hade det allmänt trevligt den lilla tiden jag var med dom, sen bärde det av för att sova med älskling! Skönt att få sova i hans armar igen, finns verkligen inget bättre än det!
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback