When I hold your hand I feel heaven ♥

I loosing my mind, in to a place there I can see you all the time ♥

Tja
alla mina små läsare! :*

Idag har jag haft fett med skoj med min cam ;) haha lite bilder kommer men iaf ;p

just nu håller sig Anton och Jonna mig sällskapet och musiken får göra ljuden ♥

och vi är fett söta i camen xd minerna är fan as söta egentligen :o

Idag vet jag inte riktigt vad som händer men klcokan är ju runt 5 så det blir väl mest slapp antar jag :) ♥
får se vart dagen tar vägen ;)



(Asså jag hinner aldrig publicera mina inlägg så nu lägger jag bara t att detta är typ 2-3 timmar efter)

Heheh det blir ju lite fail med allt så jag fortsätter med allt nu!
Och nu har jag tryckt i mig lite kebeb och duschat C: det var verkligen helt underbart! :D

Fredan fortsätter nog i samma spår tills vidare :3
Imorrn tror jag att jag ska ta mig för att träna lite :o för jag börjar bli för lat igen :s inte okej!

detta får vara uppladdning tills imorrn antar jag ;D

Have it good till then! ♥











Vad har du på hjärtat
Postat av: Ronja Byström

du är om någon Emma! förresten diggar sperman :d huhu :D <3

2012-01-21 @ 10:20:34
URL: http://rronjamolly.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback