Var stark, det kommer trycka ner dom som vill trycka ner dig. <3

Nu har jag fått skäll för att jag borde blogga mer, mina sidvisningar går upp i höjd hela tiden så... det kanske är dags att lyssna? ;)

Idag fick man prova på kurdisk dans... vilket var ganska kul egentligen men när du har skit dåliga och rent av helt ointresserade runt sig kan det bli drygt.. -.- men det gick tillslut! :D

Idag ska jag gå och titta t Anton och se hur han mår igen c: stackarn har streptocoker ( stavas? )  se hur han mår ;)

Svenskan med världens fulaste människa kommer ske innom kort :s och sen kommer nog det värsta med hela skolan, franska </3 VARJE gång jag har franska börjar jag frysa, fuck franska! :c

***********************

Yeeey, nu är det mord här i Arboga, iaf vad dom tro... hur fan kan man vilja ta dö på mamma och barn om det nu är mord?!?!?!? hur fan tänker man i dom tillfällerna? ehm.. kan jag fråga er alla som dödar... föddes ni med hjärta eller vem tog död påre?


***********************


seriöst, puffa nån.. efter 10 s kommer du ha en händelse.. din rekation: JAG ÄR POPULÄR!! :D vad det stog: *********** har puffat dig.. ( du är forever alone )

exakt varje dag händer detta mig :s






säker stad, fast ne.

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback