Let us show the world that the love is strong.. ♥

Svenska lektionen bara segar fram och allt babbel om Harry Potter och talfel på namn och skit gör ju inte saken bättre -.- asså hon hackar ju lixom hela tiden!

Helgen blev spenderad i G-vik :) det var läskigt att vara bland folk och känslan av att man var "mulligare" än andra kom ganska snart, men det gick över och jag hade faktiskt riktigt kul :D

Fast nu har jag träningsverk i magen på sidan, 3 stoora blåmärken och öm bak till på magen ( hur jag nu ska förklara det ) men jag är fett med biff, tränade  igår, japp det gjorde jag :3

haha tränade tjej xd



Förlåt att jag blivit så dålig på att blogga :S men jag ska ta och skärpa mig och så ska jag ta och spela in lite nya låtar snart så ni har nått att lyssna på! c:

nu ska jag fortsätta att försöka hålla mig vaken den lilla stunden som är kvar av denna svenska lektion x)
jaja heddöö! :*









Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback