I won't let you go ♥

If there's love just feel it
And if there's life we'll see it
This is no time to be alone, alone yeah
I won't let you go -
James Morrison



Dagen idag har börjat bra och har några fler belöningar senare oxå ^_^ vaknar innan alarmet och trycker av det samma tid som den börjar när jag egentligen skulle trycka bort musiken! Sen ska jag få sluta tidigare för att kunna åka med pappa och Victor in t V-ås c: kan bli ganska awesome ^^


Hoppas att jag snart ska kunna lägga upp lite mer videos har lite låtar att spela in ;$

Men jag vill att min röst ska bli HELT återställd :)

för att ni ska ha nått att läsa ska jag skriva att igår satt jag, Anton och Jonna och titta på film och hade allmänt trevligt ;)

Blev filmen American Pie- Naked Mile
Och så tog jag ett par bilder på mig utan kladd i ansiktet ( smink )

tänk om man kunde vara iaf LIIITE fin naturligt ? :c fuck life..




jag utan smik och oplattat hår, vad ska man säga? Se det ens ut som jag? :S





avslutar detta inlägg med en ny låt som jag ska lära mig och jag älskar texten! :)



Vad har du på hjärtat
Postat av: Ronja Byström

du är fin som du är emma! <3

2012-01-21 @ 00:09:37
URL: http://rronjamolly.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback