Du brukar kalla mig drömmare, fast jag är inte den ända..

just nu sitter jag och lyssnar på svenska-lärarens fula dialekt som ska vara Harry Potter.. asså inte ens lite inlevelse i boken?! vafan?...

idag kommer nog inte bli så mycket stress som jag trodde och jag tänkte ta chansen att skriva :p

Igår hade jag faktiskt ridlust! Så Gulliver fick en ridtur igår och det var faktiskt kul c:

haha får man se vad man kan komma på att göra idag då! ;)
hehe får räcka för nu! :p



Du vet inte vilken inverkan du har på mig, du betyder så himla mycket! Jag lever lyckligt just nu, det känns så konstig!! Men jag är inte riktigt så van vid det än!
Kan man ens vänja sig vid sånt? O.o

Now I am strong, you gave me all
You gave all you had
And now I am home

************************

Vi får se om jag skriver nå mer sen! c: <3









dagens låt för mig idag är:




Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback