Smile, you're beautiful. ♥

hej typ, eller nått.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu till en början .. hehe

Morgonen och förmiddagen idag har varit trevlig c:
vaknade lite för tidigt på grund av att man blev på tvingad tidig frukost -.- men efter det tog jag en tur med mamma runt triangeln, hestarna är fett med på... blev fan drygt i slutet. Sen var det bara hem och fixa det sista i stallet och in i dushen, oturligt vis hann jag inte riktigt komma ut där ifrån innan Anna kom :S fast det verkade som om hon var glad ändå :)

Vi har iaf spelat gitarr och suttit vid den här mackapären... och annars har vi bara snackat och tjockat oss med godsaker, det är standard! <3

Ska iaf snart eller lite senare sätta igång en film och moffa popcorn och så :D
Human Centipede 2, here we come! :>




klicka på bilden för att komma till Anna's blogg, ny design och allt! Och jag säger lite tack t mig själv för det ;*


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback