Ny klippt och riktigt nöjd! C: omfg, bilder från min kamera som inte borde funka! :D

hej alla mina fina små läsare!
idag har jag fått tagit ett stort steg, klippa mig hos frisör, jag tycker sånt är skit läskigt för jag brukar aldrig bli nöjd! men idag blev jag faktiskt det :) ( bilder kommer )


Min mage har typ fått damp, det började ju i fredags och jag hade ont och mådde as illa. Lördags kändes det lite bättre ända fram till vi skulle iväg och äta hos farmor för hon fyllde år, då gick det ut för och jag blev as trött mådde illa och fick jätte ont i magen... och igår var det inte så mycket bättre och när jag skulle gå och lägga mig trodde jag att det var typ en kniv i magen eller nå O.o och idag: ingenting, ända fram till vi skulle äta middag och jag fick lite ont i magen igen men inte mådde jag illa iaf, tror jag.. så jag vet inte.. vad fan kan det vara?

På tors kommer Anton och är här med mig till söndag, det kommer bli nice ;*

Hoppas alla har haft det bra nu dom första dagarna av lovet, okej nu får det räcka -.-

nu kommer bilder, DANDANDAAAN! :D















Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback