Look left -----------------------------------> HA.HA you failed :D

haha asså alla ni som tittade fel, jag måste bara säga.... ni är inte ensamma ;c

Gud vad skönt att äntligen få komma hem och träffa sin älskling igen :*
men han mår inte riktigt 100 idag så jag får väl ta och pyssla om han lite ;)

Tar tåget hem sen vid 16.10, men innan det skulle vi ner på stan och fika eller nå. Eftersom vi ska gå en jävla bit nu så tar det nog 1-2 timmar att komma ner t stan. Pappas bil har inte blivit lagad än, that sucks :/

Jaja jag får ta mig lite tid att umgås med pappa iaf, det blir nog bra c:

okej, du ger jag mig. Jag gör nog lite för långa inlägg har jag märkt :S








Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback