Internet hemma, check √

JAAAAAAA! äntligen fått internet hemma och fyfan vad bra det känns! :D
nu kommer det bli helt annat här på bloggen och jag kommer nog innom kort byta header oxå! c:

Idag har Ida fått tagit en sväng med hästen för att min mamma trodde jag inte ville rida för att jag inte vill det exakt samtidigt som hon -.- och då tar vi och lånar ut hästen till Ida för att bara visa att jag är en dålig skötare eller? O.o asså så jävla dåligt....

Men iaf idag har jag haft det fint med Jonna här ute och pratat, lyssnat på musik, jag har skrivit lite om henne och så i nån "bok-läxa" hon har i svenskan osv... tittat lite på pewdiepie och ätit korv med min familj.

Det var skönt få ha lite tid med henne verkligen! :-)

Sen gick vi över till min älskling, Sebbe och Koller. Dom har ett lan hemma hos han så dom har fullt upp typ x) men dom var ändå ganska sociala! Kollat på när dom spelat, spelat själva och skrattat åt allt tok ock reatard som händer i spelen, fyfan vad jag garva när dom gick typ runt och sköt ner Koller i nått spel, haha xd

Ska väl ta och hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch, luktar så jävla vidrigt från när jag grillade korv :S
Ni får väl läsa igenom det här i eran takt nu och vänta tills nästa gång det finns nya rader att läsa osv typ...

tack och hej, och lite äcklig leverpastej.






( we♥it )

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback