I'm not perfect, but in anyway.... it's me.

Okej vi börjar med att välkomna min fukking morgon med att gå upp och mata hästarna, det var lugnt. Kommer på att:

"JAG VILL HA OBOOY! :D", när jag kommer in och ska ta fram glaset slår tanken till: "Juste Emma du får inte äta eller dricka nått med mjölk.." och min dröm går i kras... yey to be me.

Mamma och jag har börjat funderat om det kan vara så att jag har blivit laktosintolerant, vilket gör att jag kommer inte få äta nånting med mjölk i sig... och jag har failat varje dag nu... igår åt jag en glass utan att tänka på det, i förrgår åt jag skink-sås och vaniljsås. Och igår vet jag inte, antagligen nått.. -.-

varför jag om alla, jag är ju typ den som kommer göra mjölk utrotning hotad, det ända jag dricker typ :c
känns ju helt jävla perfekt det här.. fuck life </3

hoppas det visar sig vara fel bara! :o

hejhopp eftersom det är tidigt på dan har det inet hänt nå mer så jag återkommer väl lite senare med mer att berätta, kanske nått mer intressant? ;)

haha titta vad liten min tofs är, jag tycker den är as gullig :p



och såhär såg den ut.


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback