I need you like a heart needs a beat ♥

asså shit vilken konstig fredag :S

börjar som vanligt i bilen med pappa och Victor, allmänt prat och om hur bra vi börjar få det med ekonomi och sånt... efter stund ser vi hur nån har kraschat.. "fan vilken osis" tänker jag och pappa.. vi tittar efter bilen och alla stilla stående trafikanter. Efter en stund tittar vi upp.. ser hur bilen framför har stannat. Pappa måste tvärnita men isen drar iväg oss, pappa som hopplöst försöker stanna bilen styr tillslut in i räcket mellan dom 2 vägarna.

Sitter kvar i bilen i en helt annan väg, fattade inte riktigt att det hade hänt!!
Tittar efter en stund ut och ser pappa stå och skratta ett skratt i hopp om att lätta upp allt, han rycker bort bitar från bilen, folk tittar som om det hade varit spöken på vägen. Victor som står med stora ögon och pappa som säger: "Victor gå och sätt dig i bilen igen"

Pappa kommer in och jag börjar med att lugna mig själv, säger att det kunde ha gått värre och ställer tillslut frågan:" Hur stor skada är det?"

Pappa svarar med ett nervös glattt svar: "Den är kvaddad och ena lyset finns inte kvar", en annan sa t mig: det vart nog större skada än du tänkt dig va?.."

Jag börjar bli orolig och vi åker därifrån tysta, bilen som var framför oss hade klarat sig och vi oxå för den delen men...

Åkte in t KIA och så, senare brumma vi vidare t en annan som skulle laga den..

t en början innan han hade sett bilen sa han: jag kan ta kort och skriva upp den men inte mer.. vi stänger nu!

När han såg bilen sa han: " Vi får fixa hyrbil, jag tar in den "..
så då åkte vi iväg med en annan och fick hyra bil.. blev en volvo! ( bilder på den och våran kraschade bil kommer )

Och sen åkte vi tillbaka t våran bil och tog ur alla saker och allt detta i minusgrader och jag i bara strumpbyxor och  hackar tänder som en jävla ekorre och skakar som om det var jordbävning typ, samtidigt hur hungrig som helst sen 2 timmar tillbaka :c min hunger brukar alltid försvinna efter en stund om jag är hunrig men självklart inte idag -.-

Fixade allt och åkte t Burger King, det var första gången jag åt där och det ända jag tyckte var värt att kunna äta där igen för var deras pommen frites. Men det var mättande ivilket fall!

Kom hem och sitter just nu försöker få upp värmen lite försiktigt, all värme bränner just nu så jag sitter i sockor,shorts och ett linne med ett täcke över ibland.. fan vad det steker!



Kanske ska träna idag, vi får se! Ganska tom i huvet efter händelsen och allt känns bara wierd! Lyssnar på musik och försöker lugna ner mig... det var ganska obehagligt ändå, men det gick ju bra som tur va! Vi har haft en jävla tur ska jag bara tilllägga! :o

Imorrn ska det nog bli bättre, klättra lite och så.. bara jag inte får för mig att klättra för högt.. då är jag körd!

Hoppas alla har börjat sin helg lite bättre än jag gjort iaf! Puss och hej :*











juppjupp såhär ser bilen ut just nu..



Nlqo8X on Make A Gif, Animated Gifs





och detta är våran hyrbil, inte alls så tokig! c:


Oj vilket långt inlägg! Bra kämpat ni som läst allt! :)




Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback