Happy Valentines Day! ♥

Will you run with the dream or will you run alone
or Will you run against and finally reveal?


Idag har dagen som för många är hur fin som helst och för andra riktigt piss, men jag är med dom som glädjer sig med denna dag. Glad för alla andras skull och så! :)

Själv sitter jag med Jonna i min korridor och chillpillar! Det är så fint med all kärlek runt än <3

Men jag är inte avundsjuk c;

Den här dagen får ta sin tid, visa vad kärlek är till för och ge alla lyckliga fina minnen!
Men skolan är så ful och tråkig så det förstör </3

Jag vet inte om min lilla video har kommit upp än och om den inte gjort det så måste jag säga att jag sa fel med att jag skulle gymmat på söndag är fel, det ska vara på onsdag.. ehehe.. :p

Ja ni... ni får ha en fortsatt trevlig dag! GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! ♥




btw!!! jag har tagit typ 100 bilder med kamera som sagt och några vart ju nästan lyckade, haha! eftersom jag chansar mig fram, ser ju ingenting när jag fotar... ;D















Vad har du på hjärtat
Postat av: Fanny ♥

Fina bilder :)

2012-02-15 @ 18:28:45
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback