Fett söt som morgon vaken.........



chillpill i sängen xd

Blev att vakna till att pappa går och sätter på min Slipknot konsert skiva för att inget annat funkat, pratat, petat och bara drygat säger han.... haha cool som jag är vaknar jag när han sätter igång min skiva iaf :3

Dom är så bra, dom får verkligen med hela publiken, dom gör alltid nått på scenen och man blir helt utom sig när man hör dom! Slipknot is our fukking rocklife ♥


Jahi jahapp ni kan ju chansa vem det är som inte kan vakna och bara fortsätter sova? xd
japp, Jonnaboi.. bara bra att hon får lägga medvetandet åt sidan och blunda för det mörker hon hela tiden får sitta uppe med om nätterna.

AAAH, fuck of alla nu sticker jag, Slipknot är mycket bättre just nu ;*
suck on that motherfuckers! :D


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback