Asså mitt godissug har försvunnit, wtf? O.o

asså hur jävla smart är det när man äntligen för äta godis igen och då tappar man godis suget, jag fattar ingenting..

haha har redan handlat upp 1/5 del av min 500 ( för er som inte gått i skolan tillräckligt: 100 kr )

blev en runda förbi Ica och köpa lite hårfärg t Jonna, sen var vi taggde på att hitta ner t Max.. vi hittade t båda, asså det är fan pro! Jag kan ju inte ens hitta inne i centrum ju :s men vi kom rätt oså och inga felvändor utan vi gick rätt från början så det känns bra det! Vi vart så jävla stolta så asså fyfan, ja ni..

Vi tjocka oss lite med Lyxmilshake och hallonpaj m. glass
awesome ^^

Sen gick vi hem spyfärdiga osv..
Satt i färg i hennes hår och snackade lite med Anton :*

asså resultatet var ju inte det bästa men jag tycker inte det är fult riktigt heller så <3
det blir nog bra sen när du får lägga i en t färg eller vad du tänkt dig! :)








Pratade med älskling för inte så länge sen (Anton) :*
blir väl att träffa han imorrn, det är så jävla grymt att han bor där ute med mig! :D

Vet inte hur jag skulle klara mig utan dig, Älskar dig! ♥








Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback