Presentkort på Pops!

Tog en sväng in till stan och handlade för mitt present kort jag fick av farmor i jul! :)
Köpte mig 3 saker som jag kommer lägga ut på bloggen sen, orkar inte nuuuu..
 
Ligger just nu i min säng med sistaah' och chillar lite, ligger i ny tvättade kläder som luktar gudomligt och tycker ändå livet flyter på ganska bra! Har fixat lite inför nyår men mina girls och killarna :) F1 med niiiiiice :P
 
Min piercing är lite irriterande just nuuuu, den begränsar lite rörelser men faan vad snigg den e! :D hihi ^^
Nej nu ska jag ta det lite lungt och se om jag kommer ut och rider lite, får se? Senare kommer det lite besök men vi får se vart jag tar vägen, syns chhhhiiiiaao! ♥
 
 
Orkar inte mig själv, varför kan jag inte vara seriös i photobooth, snigga jelvar!

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback