I know you want me, I know you cha

Ey what's up?
Har inte hunnnit skriva förens nu, har myst sönder min prins och kollade på alla bilder och filmer han hade med sig från Sri Lanka! :) Idag kommer förhoppningsvis Helena hit och visar allting därifrån med lite bättre kvalitet ;)
Saknat henne också! :O
Hade konfan igår och fick veta att vi skulle göra som en pjäs på marknaden på lördag, skjut mig!!! Dom ska komma och hämta mig för att jag har ingen skjuts och måste gå upp 40 timmar innan om jag ska hinna med hästarna och hunden -.- + att jag av allt man kunde bli blev Maria, som tur behöver jag inte säga något och bara sitta på en stol! Men man får inte ha jacka och sånt utan kläder lager på lager, kommer gå jätte bra för mig! Jag har ju överlevnads skillsen för vinter överhuvudtaget! :))))) (ironi som fan)
 
Drar mot skolan vid 8 och sen vettefasen vad som händer idag! Skulle vara kul och komma ut och rida men nääää, Gullis har inga skor bak så det funkar ju inte..... btw, jääääävlar vad snö! Emma likes alot :D
 
haha gud vad mycket det blev, bra för er att läsa och träna lite iaf så varse ;*
 
 
 
 
 
 
 föresten!!!!! Fler videos från Horse Show häääär!
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback