Godemorgen!

IIIIHHH idag ska jag äntligen få öppna lite klappar, ego  jag vet men det är så spännande å se vad andra anser man behöver eller vill ge! Samt jag får ge lite klappar igen jag verkligen ÄLSKAR att köpa saker till andra men jag har helt enkelt inte miljoner att göra sånt me :c
Ska snart gå upp och käka lite frulle och göra mig iordning, kul att man varken har rött eller vitt typ.. fan att man är så jävla svag för svart, verkligen världens finaste färg! (lol är ingen färg egentligen utan varför den är svart är för att inga färger studsar) nu vet det också, duktiga Emma lyssnar på lektionerna  ^_^
 
Bjuder på ett par hemska bilder, utan smink?!?!?!
Varsegod som fan!
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback