Every time we touch I get this feeling

EY, har haft ganska mycket nu på ett tag och har helt enkelt valt att prioritera saker före bloggning!
I torsdags var jag till Götlunda m. mamma och mina 2 yngre bröder och mon petit copain(sök om ni inte fattar)
Var så himla fint, gryyymt! :)
 
Sen har jag haft gården den här helgen igen medans mamma och Tommy är på Ullared och handlar julklappar(y)
Medans jag var en sväng förbi inne i stan och kolla runt lite, träffade Martina... så läääänge sen! Trevligt :D
 
Sen åkte Helena(Antons syrra), Anton och jag till Pronto och fetta oss lite på pizza :3
tror förhoppningvis vi ska in en sväng till imorgon och handla lite mer eftersom det blev så jävla tajt idag :c
 
Men nu ska jag ta mig och mysa med min bäbis som precis kom hit ;)
 
Bilder från veckan som gått:
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback