Tips på bra shampoo och balsam - Dove

Hejsan igen, skrev jag nått igår? Iaf, fredag. Jag var med Anton myste och kollade lite Chuck! Sen åkte vi hit och sov senare. Haha typ det.
 
Idag vakande jag 8, fukking 8?!?! Vad är mitt problem? Men jag somande om lite efter det, hade hemsk mardröm och gick upp nån gång vid 9. Har kollat massa Chuck iaf, asså det är så jävla bra och dom har as bra & spännande slut, dör <3 Har tagit mig ut och sprungit 5 km och ridit, underbart väder med typ inga insekter och en häst på as bra humör, pigg och så jävla lugn samtidigt! Sånna här dagar vill man helt enkelt inte hoppa av häst ryggen, älskar dig Gulliver!
 
Väntar på att Anton ska komma hem efter sitt  gympass sen ska vi duscha och åka hem till han och titta mer Chuck, ja jag är beronde?
 
 
Tillbaka till rubriken, detta shampoo och balsam äger, verkligen nått att rekommendera! Kostar runt 25 kr och du hittar det överallt! :)
 
 
 
 
 
Har ju världens gulligaste pojkvän! Älskar dig Anton! <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback