I wanna make you feel beautiful. ( Ett inlägg från igår )

Hejsan, idag har jag haft min första riktiga skoldag, yeyah'
Nej men det gick väl hyffsat men skolan har ju blivit fucked up, inget är som det ska vara och rent och helevete.
Åt helvete med skolan. Fick även veta att min häst har fått hovröta idag, fuck life. Men jag tog iaf med han ut på en lite gå runda 5 km, får räcka nu när han fått det och precis blivit om skodd, älskar dig snutten! <3
 
Idag annars har jag umgåts med Anton idag, myst och tittat Chuck, livet <3 :)

Inväntar samtal av han och sen blire sleepietiime för mig, see you later bitches.
 
Finns ingen bättre häst än han! Gulliver :*
 
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback