Herregud, är det bara jag som glömmer skriva ut om alla dom här månaderna?!?!

haha i förrgår hade jag och Anton varit tillsammans 6 månader, helt underbara 6 månader! Lixom ett halvår? Herregud <3
 
Han har varit där för mig i vått och torrt, och jag för honom. Vi har skrattat, gråtit tillsammans och framför varandra. Men framför allt älskat varandra! Det finns ingen mer underbar människa än han och jag älskar han mer än dom där 3 meningar någonsin kan beskriva! Jag har haft lite mycket för mig nu på sistonde och jag & Anton sitter aldrig vid internet nu för tiden, och om vi gör så är det när vi är ifrån varandra! Så man glömmer lixom bort det! Men det viktigaste är ju att vi har haft dom 6 månaderna tillsammans och att vi vill ha fler månader! <3
 
Du är allt för mig Anton, du är något jag aldrig kommer släppa eller sluta älska! 6 månader i Tisdag's och fler ska det bli! Puss pårej och vi hörs efter gymmet och allt det där ;)
 
Love, Emma
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback