Haha bless your soul, you really think you're in control?

I natt har helvetet tagit sig loss, gråt, oro, ilska och ånger. Jag ångrar allt, allt. Underbara du, du ska inte gråta, du ska vara mitt lilla solsken <3 Jag älskar dig, även fast jag egentligen borde kallas idiot.
 



Idag har jag, pappa och Victor samt Ann-Sofie och gänget hängt med oss till Stockholm för att gå på Naturhistoriska Museét, jag tyckte det var riktigt bra till en början, vilket skit ställe, fanns typ inget.
Var inne på Cosmonova oxå, det var väl höjdpunkten iaf!
 
Sen gick vi ner på stan och käka, Tacos blev det idag. Vidare ner mot stan och så gick vi lite affärer, har köpt nätstrumpbyxor, fett med niiice. Är iaf hemma nu och tack gode gud! Är inte på humör och mitt liv känns bara tungt... jaja imorrn åker jag iaf till Arboga, hoppas jag gör lite nytta där då :S
 
 
"Du kanske borde tänkt på konsekvensen, mer än kicken, idiot." ↓
 
 
 
höll på att köpa men fan heller :c
 
 
Btw, fewt fina  skjorts eller? Jo tack jag vet, mitt verk lixom!
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback