Let's dance, make some noise, just have fun and waking up next day and don't remember a shit.. saying we had lots of fun that night.

Hej alla ni som säger att det är så jävla bra att röka, dricka och skit. Egentligen vad fan har ni för nytta av det? Ni kommer och säger att ni hade så jävla kul, sen när man frågar vad fan vi gjort... nej det vet ni inte FÖR N BLEV SÅ JÄVLA FULLA, SÅ DET KOMMER NI INTE IHÅG!!!! Jag: aha okej... men det låter som om du haft jätte kul!

Asså dafaq? O.o ni kommer och säger att ni hade kul, men det kommer ni inte ihåg utan det sa dom andra till er dagen efter och då kan ni säga att ni hade jätte kul? Ljug vidare....

Det ända ni e är fega, för ni orkar inte ta tag i problemen ni har, eller så känns det så jävla coolt.. det vet ju inte jag men det är dom ända alternativen! nej, ni har säkert en bra tid med varandra och jag har egentligen inget emot ATT dricka utan dom som blir dyngfulla och säger: "jag hade skit kul och jätte trevlig"! Ni kommer nog ihåg enstaka saker och det är ju kul för er, happy for you dum ass men.. nej, fulla blir alla men kom inte och säg att det är kul och bra för er, I hate that!



Tja jag tycker om att säga vad jag tycker ibland, och ni som tar åt er.. fine, men det är inte mitt fel isåntfall! För det är ju inte mitt fel att NI tar åt er då, era handlingar, erat skit!

skirver mer sen... hejdå! :)












Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback