Fun night in the city <3

Tja, idag har jag varit ute med Rebecka och hennes vänner, fyfan vad kul det var att få komma ut lite! :) Och jag har jätte ont i fötterna och i höften( som fan, kommer bli as blå där känner jag :S ) och mitt knä! Faila ju såklart när vi skulle till bussen och sprang.... mitt ben "dog" och jag faller som en sten, samtidigt pratar jag med Anton och råkar lägga på och får springa som ett as för att komma ifatt med mina svarta högklackade skor! haha asså nej... så jävla typisk! :S

Men jag har annars haft det as kul med dom, gått runt på stan och pratat, träffat folk, gått hem till folk, frysit, druckit Hallon-Soda och fått nya vänner! <3 As coola människor alltså! :)

Kom hem till pappa och chilla lite med BB, gick ut på stan till nån sportbar och åt Tacos med Ann-Sofie och Rebecka blev med bjuden att hänga med dom och fyfan hörreni! Det blev typ världens storm i 30 s där! Allt ramla omkull och ett svartmoln drog sig över oss på kanske 10s! :o och allt bara flög åt fanders, trodde jag skulle flyga bort oxå och sen kom spöregnet, så mitt hår idag har varit åt helvete :c men det gick och jag har tagit många smällar idag nu, värker så jävla mycket i höften D: fuck life... nej men nu får ni ta och gå och lägga er medans jag ska stanna uppe med lite BB! ;)

tack för idag, Rebecka, Erik, Julia, Athina( stavning? :$ ) Ella! Fun night in the city! <3




Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback