Come on and sing it out ♥

Okej, nu har jag varit fett duktig och varit ute och sprungit 5 km, kutat 3 gånger runt huset och gjort 2 upphopp på samma ställe jag började, och ja... jag var ganska slut! Och sen sa dom: okej.. och du skulle dusha eller?

Jag: oäihsdbkgpvbdnpekfojsvdb fslvnj  FIIITTAA!
haha Anton försökte lugna mig men nej, jag var as arg! Men sen säger han:
"Nej asså det går och dusha men det är ju inte så himla varmt".
Jag: ............ aha.... :$

Så nu har jag duschat och jag tyckte det var lagom varmt nu när jag var varm ochså! :) det var skönt ♥
Ska snart äta mat, grillat idag igen och det ska bli gott som fan och sen ska jag ut med Anton i bötten(båten bitches)
och så ska vi mysa, han ska väl kasta lite och jag ska mata han med godis :3 haha jag är för generös ;*

As fint väder och jag kör på chillkläder! :D






























Ha det bra! ♥

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback