Yesterday was not a good day, darkness make me feel lonely in a huge world.

Dagen igår var nog för att såra mig ganska rejält. Jag har skrattat och varit allmänt glad hela dagen. Men mot slutet av dagen precis innan man ska slockna kom känslor som inte kunde hejdas. Tårar i massor ont i kroppen. Dödligt ont i hjärtat. Ville bara dö. Somna väl inte innan 12 .... smärtsam musik består det av min mobil sådär så man ska somna t. Instängd på ett rum som var kolsvart. tittar ut genom fönsret och väntar på att nästa dag ska klampa sig hitåt. Mörker kan göra stor effekt. Jag måste vara galen som trodde att väggarna var kala.
Jag önskar jag kunde ta, ge, släppa. dö..

Jag kommer antagligen se mer suddigt på kvällen men jag får bita ihop och ta den smällen jag börjar släppa alla känslor mer och mer. Samtidigt som jag måste hålla. Jag kommer aldrig riktigt hela jag igen om jag inte kan få nånting gjort i detta fukking tillfälle.
Även svaga får stå upp ibland.... dom har inget val..
do like to pretend to be something more than you self? then you can become a god. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback