Sovmorgonen drabbade inte mig som vanligt.. -.-

jag hatar tis. dom kan ta sig aldrig bra!! :o
alla har sovmorgon på nått sätt men inte jag :( jag hatar dt!!
man har typ ingen! jo idag kom Mathilda iaf :) det nöjer mig lagom mycket :)   musiken övverröstar mitt huvuds tankar . Mardrömmen från idag tar kol på mig :S inte okej alls ! haha kan ju bara berätta att jag åkte cross väldigt snabbt ! jag hatar sånt bland annat !!
haha kanske från barnfilmen jag tittade på i lördags med Jonna ;o

Idag fick jag sällskap av syskonen Liess på morgonen ;)
Jag var med Jonna timmen innan skoldags .
eller att hon iaf skulle dt! <3
sen blev jag forever alone... MEN... sen kom Hannes Liess och gav mig sällskap ist en stund :) och så kom Elin och kommenterade lite personer :) haha känns ganska bra att man syntes för en gångs skull :) <3
och så här jag ut idag.
så otoligt söt som vanligt .... fast nee.. </3

Vad har du på hjärtat
Postat av: mamma anna ;*

så sööööt emma ;*<3

2011-09-20 @ 09:25:17
Postat av: Emma Gustavsson

hihi tack, fan vad snål duär! D: dricker upp min välling när du tror jag inte ser ;o <3

2011-09-22 @ 09:45:51
URL: http://eventwall.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback