* RUBRIK *

Idag vaknade jag med en stor tröghet i skallen :s  Till och med syntes, Jonna ba: Emma är du pigg idag eller ?

Jag: lite tänk för att uppfatta frågan....... aa.... lite efterblivet blev svaret. <3

Jonna: haha ;)

Sen tittade jag på massa kroatien som Jonna tagit :) skit fina bilder måste jag säga :D



Just idag ska jag få se min jacka :D jag är jätte nyfiken på att se hur den ser ut och att den passar :S den måste passa!  annars kommer jag att bli skit deprimerad D: nej, nu tänker vi positivt :D den kommer....Emma den kommer passa...

blir väl att snart lyssna på svenskan när hon läser :) hehe man fick ju sitta här så då tog jag chansen ;*


idag har jag varit lite efter och kommer antagligen vara det hela dagen ! Tur att mina vänner står ut med mig <3

HE:HE flum :3

imorrn hoppas vi på att jag och Anna kann åka t Choys Garden :D och att Lénie kan komma någon dag oxå :) <3

vi får se ;) men jag hoppas allra mest att jag ska få se i lägenheten, jag kan se den framför mig, gud vad jag hoppas jag valde rätt tapeter..



just nu kan jag inte riktigt fokusera på boken ;s

hoppas att jag kommer få en bra dag idag.. <3

Kram allesammans ;*


//Event. <3








den här är grym om vi ska vara ärliga :o <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback