Marres fel :D




hihi idag fick jag min blogg desing fixad!! Marre du är ett under! :D hon hjälpte mig :)

och denna bild är tagen samma dag som jag gjorde min header :D och dt var Jonna's verk ist. <3

haha dåligt jag känner mig :s jag kan ingenting D:


igår fick jag stanna hemma, mådde inge bra alls :s <3

och så ska jag ta kort på våra nya spiltor som jag, Jonna och mamma har målat. blev riktigt nöjd :D


ska rida på sön hos Anna min låtats kusin som äger Viby :) ska bli spännande att se hur Gulliver reagerar! :o

hoppas Jonna kan hänga med och ta lite kort åt mig ! eller om mamma kan om inte hon hänger med :D så jag får lite fina bilder!

och så hoppas jag på att Gulliver sköter sig.. <3  fast dt är ju lite otroligt ;o


idag har dt regnat hela dagen :s skeeta tråkigt! :(

och idag ska man ha id. får se om jag är med ! <3


mer har jag inte att skriva idag men ni kan ju få se hur jäva hemskt mitt hår ser ut idag! skit friyr att inte vara platt! ;( <3


hehe fulish at the left side ;s

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback