Jag är smurfigt trött....

hejhej ! <3
idag kommer mitt andra innlägg för denna blogg. Hoppas några har varit inne på min förra och titta runt lite :)
idag vakna med att höra underbart fin musik, Slipknot- Gehenna. <3 dodonk dodonk , in my heart ! :D
Bussen klockan 07.15 kom satt och undrade vad man skulle få göra idag då. och hur jäävla dåligt jag mår av att tänka på att jag ska få cykla in t stan t kl. halv 9 & sen ska jag cykla he på en gång när jag prickat av mig. bara dt att jag har 1,3 mil dit och hem. om inte mer ;o <3 jag måste ju cykla lite extra för att dom iordning våran väg så jag är tvungen att ta en annan väg..... F.M.L ! -.-
idag hänger smurf-maffian tillsammans med mig hem. :D bestående av Jonna och mig... <3
och ska rida Gulliver min jäätte underbara fina smurfhäst / aloe vera häst!
hoppas att jag kan fixa min design snart :s men som läget är just nu väntar jag att på marre gå att smuftakta och fråga om hjälp ^_^ <3
få vi får se hur jag kommer få t dt! <3
vi ses så länge :) <3
//Event. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback