If I go crazy will you still call me superman?

Hej idag vaknade jag och hade bara 30 min på mig att fixa mig och äta frukost :s man stressade ganska lagom för mycket....
Sen kom jag som tur på bussen och fick sällskap Anton där och svängde förbi Jonna innan skolan började. Och vi pratade om lite allt random i denna värld. Jag tycker om dom människorna :3
Lénie hände på oss på väg t skoaln sen oxå :) oxå en sån där glad prick ! <3
Dagar som idag och igår går att leva med :D

Igår fick jag rå damp på hästen -.- jävla lat han är !
och så kom man hem och gjorde lite videosar, haha som vanligt antar jag ;)
Och så fick vi lite oväntat besök... vääldigt oväntat besök!
Mamma: Anton kommer..
Jag: Haha fett kul där!
(Jag tittar ut, och ser nån med vit tröja ) -----> ( vilket våran granne brukar ha )
Jag: Kul mamma, dt var ju Gun -.-
Anton: Jag är inte Gun!
( Jag stänger dörren )
Jag till Jonna: Klä på dig snabbt som fan!!!!!!!!
Jonna: Men durå!
Jag: Jag har inga tröja!
Jonna: Jag har inga byxor!
När vi äntligen har kläder på oss och går ut lite chill sådär säger vi: Tja Gun B-) (haha Gunton)
Anton: Marie sa att ni var halvnakna ;)
Förklaringen till det hela: Vi hade tränat, böt om, Jonna orkade inte ta på sig byxor. Och jag orkade inte ta på mig tröja. Det blev lite fail..
Vi hade fett kul med prat och videosar och allt knäppt som uppkom just den tiden på dygnet...
Sen försvann Jonna och Anton stannade kvar en stund t och sen fösvann han oxå och jag satt och chillade i sängen med en bok att försvinna i .. <3
Idag missade jag franskan helt och hållet så jag tar provet i franskan på måndag!
//Event. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback