I am free fall'in

tja tja bloggen ( jag gör en fjortis mun )

Nu är jag äntligen hos pappa :) och imorrn bär dt av t v-ås t Rusta för att kanske hitta våra fina tapeter som vi inte är medvetna om att dom finns isånt fall. och pappa berätta att dom som ska köpa lägenheten nu tycker att dt är jätte fina tapeter och då sa pappa att dt var jag som valt dom och dom ba: 5 guldstjärnor i kanten t henne! Beröm henne från oss :) fett bra man kan känna sig i 5 min :D


idag ska för hoppnigsvis Jonna komma hem t oss och leka med mig :) jag får lirka mig lite t får se om han ändrar sig ;) <3

Skolfotot misslyckades men fotografen var så himla AWESOOOME ^^ hon lät mig smyg titta på mitt ego-foto på mig :) fett coolt och respekterat ! <3 haha jag blev ju inte fin men jag gillade henne, därför känner jag mig inte jätte missnöjd!! OCH JAG FICK SITTA I ÅR :D <3<3<3<3<3<3<3 JAG ÄR SUUPERGLAD FÖR DT :) men dt blev väl inte heller bra om dt ska vara likdant som alla andra år.. Ja.... jag är väl bara Emma Jordbubbe Bääbiis Smurf Gustavsson <3

Nu kommer jag på bild oxå :s jag är nästan lite olaglig med att visa mig, but who would see it anywäj.



vill du ling-linga mäj? <3<3<3<3<3 ^^





3 tjejer i skolan innan man ska börja kan se ut så här.. <3




//Event. <3


bara så ni vet älskar jag den här låten!!! :o ska lära mig den på gitarr senare :) så där btw... <3 :p

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback