Days fly by seconds counts.


kuligt liv.... <3


Idag har inget varot riktigt bra. Vaknade och stressade toltlat hela vägen, vIctor gömmer mina skåpnycklar och mamma för senare komma och ge dom t mig.. Fick åka forever alone i bussen igen :s  hmm... sen skulle hela skolan ta kort och då spöregnar dt! Men som tur så hade Jonna ett paraflax t hjälp :) rädda väl fotot iaf!

Franskan sög och sen har vi id. på vallen antagligen i regn! Och ingen bra mat idag heller. Får rida själv igen..  och just nu är jag riktigt less på livets genomgång på en onsdag.

Hoppas att jag får sällskap på tillbaka hem från skolan och att dt inte regnar när jag ska rida. Det kan rädda lite av dagen isåntfall!

Jag kunde knappt sova inatt, katten snarkade mer än vanligt och jag hade för mycket tankar som överröstade både katten och radion. Jag orkar inte med huvet snart....

jävla sömnsvåra nätter kan ta sig.


Igår var en bättre dag. Jonna och jag raceade ganska mycket igår samtidigt som dt regna! Det var faktist skit skojj :D

och läxa där på och vi fixade inte ett skit. jag hatar matte men jag hade ingen läxa tyckte jag så jag hjälpte Jonna ist. <3


nu får vi äntligen chila i väg i maten så då segar vi oss dit.
//Event. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback