vad ska man skriva -->här<-- nu för tiden? O.o

Innebandy imorrn. fml.. jag verkligen hatar innebany och det gör inget bättre när man inte kan spela! VARFÖR JAG??! D:

Att somna så bra som jag gjorde igår.. det var inte riktigt normalt. Hann lägga huvudet mot kudden, 5 min efter. ( ZzZzzzz... )
men det är chill.. fast jag skulle egentligen ringa Jonna men eftersom jag somnade så dissa jag henne lite ofrivilligt :s
Dagen idag kommer vara ganska dryg antar jag. :) och typ alla kommer få sin skol-katalog idag typ.. så jag fick titta för en minut sen.. så jävla ful <//////3 jag ser ut att ha världens fetto lår... fml..

Ska snart ha svenska. Känns som om jag skriver för mycket. Måste korta ner det lite ;) så jag avslutar inlägget nu.
( men innan måste jag bara säga att det finns tyvärr inga bilder som blev bra igår, för dåligt ljus så vänta inte på det ;s ) men mera höst bilder kommer att komma imorrn eller nått liknande :)


okej nu ger jag mig :p

//Event. <3


så här blev håret...


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback