Stjärnfall i kyla, vi tittade på hur livets finaste fall kom ner mot oss.



hehe kände för att skrämma er lite nu på förmiddan med mitt utseende ;)





och om ni tittar lite nogranarne så kommer ni se mina knästrumpor :D hehe om n inte sett dom än... <3 hehe :p




A kiss that sent from Heaven
A kiss from up above,
A kiss that is very special
From someone that you love  -
Jag tyckte om texten :)

Den här helgen var väldigt fin och vacker <3 Många fina skratt och fina händelser :)

Lördagen blev en morgon med sång och människor på stan. Sen fick man bli forever alone nästan hela kvällen och senare på kvlällen kanske 9 kom Jonna :D och sen kom Gunton och gav oss sällskap :) och så låg där ute i kylan tittade på stjärnorna, blev våldtagen av min hund :s och skrattade åt massa konstiga saker ;) men det var fint.<3 men kylan var förjävlig, men vi delade på värmen som fanns! <3

Jag är så glad att jag träffat dom underbara människorna !

Och min premiär på Hur många Lingon finns det i världen var awesome ^_^ och jag älskar Bosse <3<3<3<3<3<3<3  egentligen heter han Leif, men han är som en Bosse på för mig ( fråga inte varför ) saknar dig min bästa kompis ! Nej men han var så snäll och gullig!

sen somande jag till fina skratt och ord som blev till meningar allt blev som en fin musik. Men sen mobbade dom mig.. känner ... mig ..sådär..  mobbad.... fu D:


ahaha.. sen skulle min mobil väcka mig så jag kunde gå och släppa ut hästarna, men sen vakande inte jag..... vilket alla andra i rummet gjorde .. och så väckte dom inte mig... ty ;O ( egentligen skulle Anton var hos oss typ en timme bara. Men han stannade typ 13 timmar ;D ) men det gör oss inget :)


iaf... inatt belv amn uppringd av Jonna typ kl. 01.00 och så började vi prata och så somnade jag kanske vid 02.00 så idag är jag ganska trött. eller jag är död.. och så sitter man iskolan helt plötsligt... fail !



AAAAAAHHHHHHHHHHH!  JAG KOMMER FÅ EN NY MOBIL, egentligen begangnad, MEN JAG BLIR SÅ GLAD ÖVER ATT FÅ EN NY MOBIL!GUD VAD HÄRLIGT! känns bra :) hehe känner mig lite cp idag.... <3

får se vart denna dag kommer sluta :s antagligen i sängen med en 2 kuddar och ett täcke x') HAHHAHAH nej nu ska jag göra nånting med livet tror jag :)



btw.... jag kommer nog lägga in massa bilder på bloggen imorrn !

så titta in imorrn vettjah så kommer nog jag ha lagt upp dom bilderna från fredagen vet jag iaf ;) <3










Hejsan svejsan, detta är Anna som skriver. Jag tycker om bajs, det smakar gott och det värmer i munnen. Så ett tips är att äta bajs på vitern när du fryser ;) puuuuuuussssss Emma :* i love u






tack Anna... älskar dig oxå ....typ.....
haha ;* pözz ! :D



//Event. <3

Vad har du på hjärtat
Postat av: Jonna

JÄÄÄÄVLAR vad tjock jag ser ut att vara på den bilden :O



Och förlåt <3

2011-10-10 @ 11:18:10
URL: http://centerofattention.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback