"Jonnas och min egna dag", Kebabens dag!

Jonna och jag har valt ut massa spec. dagar för oss! Och en av dom var kebabens som finns med i Svergies tema dagar! heöt fukking unbeliveble. Inte för man kan tro det men det finns temadagar på kanske 7 sidor med ganska liten text oxå uppradade på hela sidan men... vet ni vi i Svergie har ett internationell toalett dag! det är oxå en fin och speciell dag för oss 2 :') tycker om dig Jonna ! <3


och just nu sitter jag här med Ice Age 1 på tv:n och skrat är så jäkla söt ^_^



förfan jag kan inte prata med vanlig röst när jag ser sånna där ur söta saker ! 



Btw tänkte jag ha en frågestund snart ! så var taggade med massa frågor vettjah :D <3

nån gång på måndag startar jag den :)


//Event. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback